>
  • Politica

  • Economie

  • Sport

  • Actualitate

  • Editorial

  • Social

  • Dezvaluiri

ANA Hotels Bradul, din Poiana Braşov, redeschis după o investiţie de peste 2 milioane de euro


ANA Hotels Bradul din Poiana Braşov şi-a redeschis porţile pentru turişti, după trei luni de lucrări de renovare şi peste două milioane de euro investiţi, unitatea oferindu-le clienţilor 59 de camere complet renovate şi acces gratuit la SPA.

"În urma investiţiei masive din primăvara acestui an, Ana Hotels Bradul îşi întâmpină oaspeţii cu 59 de camere complet renovate, proiectate în spiritul unei eleganţe naturale şi al unei ambianţe calde, confortabile, specifice decorului montan. Noul design al hotelului, inspirat de atmosfera distinsă de conac de odinioară, foloseşte esenţe naturale preţioase precum stejarul auriu (folosit cu generozitate atât la pardoseală cât şi lamobilier), marmura de Carrara şi granitul Chocolate Brown din Brazilia, ce înnobilează designul băilor şi al holurilor. În renovarea hotelului s-au folosit 1280 m² de marmură şi peste 1700 m² de lemn (stejar auriu) pentru pardoseli, tavane şi tâmplărie", spun reprezentanţii Ana Hotels Bradul.
Conducerea hotelului spune că principiul pe care întregul complex se bazează calitatea.
"Am dus hotelul la un alt nivel. Aceasta este şi cea mai mare filosofie a Ana Hotels, să se investească în calitate, în cele mai bune produse pentru a le oferi clienţilor cea mai bună calitate. De aceeea, credem că reţeta succesului este să combini produsele de calitate cu serviciile excepţionale. Toată această renovare a fost o provocare pentru că pregătirea lucrărilor a durat mai puţin de un an, dar execuţia propriu-zisă nu a necesitat mai mult de trei luni", a declarat pentru MEDIAFAX Christine Schillings, manager general ANA Hotels.Turiştii au la îndemână multe facilităţi, printre care şi accesul gratuit la facilităţile Sport Wellness Spa : piscină, saune, jacuzzi, hot tub exterior, sală de fitness, zona de relaxare. În incinta hotelului este restaurantul Altitude, renovat şi el la finalul lui 2015 şi dotat cu o terasă cu panoramă asupra întregii staţiuni.
"Categoric, românii sunt foarte interesaţi în a avea tot confortul atunci când vin să se relaxeze la munte. Peste 70% dintre clienţii noştri sunt români, fie vin pentru întâlniri şi teambuilding-uri sau pur şi simplu, vin cu familia şi cu prietenii pentru distracţie. Poiana Braşov este, prin tradiţie, o staţiune de iarnă, dar noi colaborăm foarte mult cu Asociaţia de Turism din Poiana Braşov pentru a dezvolta mult activităţile şi în sezonul de vară, cum ar fi trasee pe munte, plimbări cu bicicleta, ca să nu mai spunem de răcoarea pe care o găseşti aici, când în Bucureşti, de exemplu, sunt 40 de grade. Şi există o creştere constantă a turiştilor, pe timpul verii, în ultimii doi ani", a mai adăugat Christine Schillings.(Mediafax)

Postat în:: , ,

ziarul universul

Ziarul Universul

Săptămânal de informare, anchetă şi comentarii. Fondat: 1884 Luigi Cazzavillan, 2001 Ion Cilica-Deaconu Contact.

Lasa un comentariu