>
  • Politica

  • Economie

  • Sport

  • Actualitate

  • Editorial

  • Social

  • Dezvaluiri

UNIUNEA EUROPEANĂ ŞI INTERESELE ECONOMICE ALE UNOR ŢĂRI LEZEAZĂ SIGURANŢA NAŢIONALĂ A ROMÂNIEI

Majoritatea românilor, pe fundalul scăderii nivelului de trai, îşi pun întrebarea, pe zi ce trece: cu ce ne-am ales că am intrat în Uniunea Europeană?
Dacă facem o analiză profundă a acestei întrebări şi, în acelaşi timp şi o comparaţie cu situaţia economică a României dinainte de 1989, o să găsim un răspuns dureros cu consecinţe dezastruoase asupra stării economice care poate leza integritatea naţională. Această situaţie a început odată cu negocierile de intrare în UE, care au fost făcute în detrimentul ţării noastre, de nişte forţe de orientare bolşevică ale eşalonului 2, forţe controlate de Moscova, ce au avut un rol important la căderea regimului condus de dictatorul Nicolae Ceauşescu, care le întorsese spatele şi la ruşi şi la ţările care urmăreau interese economice din partea occidentală a Europei şi începuse să abordeze o politică economică independentă şi fără influenţe negative pe care Moscova şi aceste ţări occidentale le doreau impuse. O parte dintre români o să îşi pună întrebarea asupra interesului pe care aceste ţări îl aveau şi îl au? Răspunsul este unul singur: resursele bogate în zăcăminte feroase şi neferoase pe care le adăposteşte această ţară. Şi pentru ca să îşi poată realiza acest interes economic de însuşire a acestor resurse, pentru care moşii şi strămoşii noştri şi-au dat viaţa, aceste ţări membre ale UE, aflate sub influenţa Moscovei, la aderarea în UE şi NATO au impus României o serie de norme cu caracter economic, cu rol de a slăbi capacitatea economică şi de apărare a ţării, şi anume: vânzarea majorităţii acţiunilor la Companiile de stat din domeniul extracţiei şi prelucrării metalelor feroase şi neferoase , un exemplu este vânzarea pacherului majoritar de acţiuni ale PETROM către compania austriacă OMV controlată de ruşi, şi a metalurgiei româneşti care, după ce le-au luat în administrare, au trecut imediat - neţinând cont de respectarea clauzelor contractual - la distrugerea capacităţilor de prelucrare (combinate, rafinării, fabrici de azotat). Şi lista poate continua cu o serie de obiective din toate domenile strategice ale României, cu scopul de a prelucra produsele petroliere şi metalele feroase şi neferoase în ţările unde aceste companii îşi au sediul social. Pentru că, dacă vrei să acaparezi o ţară, nu este nevoie să foloseşti cine ştie ce tehnică sostificată, îi distrugi identitatea şi economia, după aceea pui în practică războiul psihologic, şi după, îi jefuieşti resursele economice fără nici un fel de rezistenţă. Această situaţie s-a întâmplat după 1989 cu ţara noastra. Gelu Vişan: Nu avem autostrăzi pentru că nu vrea Uniunea Europeană Aceasta situatie de slabire economică gravă cu consecinţe care pot leza siguranţa naţională a României prin dezmembrarea României şi transformarea ei în colonii ale interselor străine o prezintă pe pagina privată de Facebook şi politologul Gelu Vişan, fost membru PDL, care face o „hartă a zonelor corupte” din România şi explică de ce fostele provincii româneşti nu sunt legate între ele prin autostrăzi. „Majoritatea banilor europeni merg în Ardeal”, a scris Gelu Vişan pe pagina sa de Facebook, atrăgând atenţia asupra prezenţei şi discursurilor comisarului european pentru politică regională Corina Creţu, care „se agită să ne spună despre proiectele cu PNL-ul din Ardeal”. Politologul a scris, cu ironie, că în Ardeal nu sunt corupţi, corupţia fiind doar în Moldova şi Ţara Românească şi, un pic în Banat. De asemenea, atrage atenţia asupra faptului că autostrăzile făcute sunt în Ardeal, în special, şi spune că Uniunea Europeană nu are nicio dorinţă să lege fostele provincii româneşti între ele cu autostrăzi. Politologul precizează că aici nu este o deducţie, ci o realitate, chiar dacă ofiţerii acoperiţi, „şi proşti pe deasupra” bagă românilor în cap ideea că nu avem autostrăzi fiindcă suntem corupţi. „Nu, nu avem autostrăzi pentru că nu vrea UE. De ce? Simplu: autostrăzile leagă ceva, sunt vitale pentru dezvoltarea României, dar România, mai puţin Ardealul, trebuie să rămână în subdezvoltare” a explicat politologul. Vişan a precizat că acesta este şi motivul pentru care Olguţa Vasilescu nu a fost numită la Transporturi, fiindcă ar fi făcut autostrăzi care să lege între ele provinciile româneşti şi că Iohannis nu se va lăsa până când nu va pune la cârma Ministerului Transporturilor un om apropiat lui, „o paparudă a Sistemului”, care să nu deranjeze firmele austriece sau nemţeşti, numai româneşti nu, „că alea trebuie musai distruse”. Deci in concluzie, aceasta situatie este gravă şi nu am fi ajuns în această situaţie dacă serviciile de informaţii româneşti şi-ar fi făcut datoria de a informa poporul cu privire la acest fenomen. Legat de acest aspect grav ce lezează siguranţa naţionala a României, fac un apel la Coaliţia care guvernează ţara, PSD-ALDE şi la toate forţele politice din Parlamentul României, să dea o lege de reziliere a contractului cu OMV pentru nerespectarea clauzelor contractuale, să naţionalizeze resursele terestre şi, în parteneriat cu americanii, să le exploateze pe cele maritime care să fie prelucrate pe teritoriul naţional. De asemenea, Guvernul României să reia de urgenţă tratativele cu ţăriile lumii - China şi alte ţări care vor să fie partenere la construcţia autostrăzilor care să lege toate ţinuturile istoricie ale României.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Ionel CILICA-DIACONU

Postat în:: , ,

ziarul universul

Ziarul Universul

Săptămânal de informare, anchetă şi comentarii. Fondat: 1884 Luigi Cazzavillan, 2001 Ion Cilica-Deaconu Contact.

Lasa un comentariu